Рекламний ринок України почав відновлюватися після кризи, - "1+1 Медіа"
Вже в цьому році обсяг ринку в національній валюті може вийти на рівень докризового 2013 року.
В 2016 році український ринок реклами може зрости на 15% до 4 млрд гривень. Такий прогноз зробив комерційний директор групи "1+1 Медіа" Валерій Варениця під час зустрічі з журналістами.
Таким чином, обсяг ринку в національній валюті вийде на рівень докризового 2013 року.
За словами Варениці, стабілізація ринку видно вже за підсумками першого півріччя. Попит на інвентар серед рекламодавців виріс. "У 2014 році більшість рекламних угод були короткостроковими. У 2015 році це вже були, в основному, піврічні і річні угоди. Зараз у нас 100% угод — річні", - розповів він.
В 2016 році стало більше іноземних компаній-рекламодавців, хоча рік тому було більше місцевих. Найбільшими рекламодавцями зараз є L'Oreal-Nestle, Johnson&Johnson, Procter & Gamble, Colgate.
За перше півріччя 2016 року рекламні доходи "1+1 Медіа" зросли на 40%. Абсолютні цифри група не розголошує. В структурі рекламних доходів найбільшу частку займає пряма реклама — близько 72%. Спонсорство приносить 20% доходів, реклама на сайтах групи — 5%, зовнішня реклама — 3%.
В 2017 році "1+1 Медіа" планує збільшити свій рекламний дохід на 30-35% за рахунок інфляції.
Нагадаємо, витрати європейських рекламодавців на рекламу в інтернеті за підсумками 2015 року вперше опинилися більше, ніж витрати на телевізійну рекламу.