Загалом, медійна реклама за підсумками року просіла на 1,4% - до 8,9 млрд грн
Рекламний інтернет-ринок в Україні зріс у 2015 році на 11% - до 2,4 млрд гривень порівняно з минулим роком і продовжить своє зростання на 17% у 2016 році. Такими є дані дослідження обсягу рекламного ринку України 2015 і прогнозу-2016, повідомили у прес-службі Всеукраїнської рекламної коаліції (ВРК).
"Причини такого зростання не тільки в підвищеному інтересі до Інтернету як медіаканалу з боку рекламодавців, але і наслідок девальвації, оскільки практично всі категорії інтернет-носіїв містять валютну складову", - зазначив виконавчий директор ВРК Максим Лазебник.
Максимальне зростання у 2015-2016 рр. у цифрового відео, в тому числі завдяки YouTube-складовій, а також очікуваному застосуванню аукціонів. Як вважають експерти, перша половина 2016 року буде адаптацією до нових правил закупівель відео (аукціонів), а друге півріччя може показати ще більш динамічний ріст.
Частка мобільної реклами становить близько 10% від обсягу банерної реклами та пошуку. За прогнозом ВРК, ця частка буде демонструвати впевнене зростання у 2016 році. При цьому експерти витягли з банерної реклами частину GDN (Google Display Network), що призвело до суттєвого технічного зростанню пошуку і падіння банерної реклами.
В цілому, український ринок медійної реклами за підсумками 2015 року знизився на 1,4% до 8,9 млрд гривень. Основну частку на ринку, як і раніше, займає ТБ-реклама. Її обсяг збільшився на 1,4% цьогоріч до 3,98 млрд гривень. Прогноз зростання ринку ТБ-реклами на 2016 рік - 16%, до 4,6 млрд грн.
Згідно з експертними очікуваннями, 2016 рік буде врожайним для ринку медійної реклами, що дозволить йому за сумарними бюджетами набрати зростання мінімум на 12% - до 10 млрд гривень.
Нагадаємо, раніше "Інтернет асоціація України" (ІнАУ) опублікувала рейтинг топ-25 сайтів Уанету за жовтень.