Згідно з дослідженням IAB, витрати на найдинамічніший сегмент - медійну рекламу - зросли на 17,2%, до 13,9 млрд євро за 2015
Витрати європейських рекламодавців на рекламу в інтернеті за підсумками минулого року вперше виявилися більшими, ніж на телебачення - на 13% до 36,4 млрд євро, тоді як телевізійна реклама залишилася приблизно на колишньому рівні - 33,3 млрд євро. Про це з посиланням на звіт аналітичної компанії IAB, підготовлений спільно з IHS Advertising Media Intelligence Service і comScore, повідомляють сьогодні "Ведомости".
Як зазначається, найдинамічніший сегмент інтернет-реклами у Європі - реклама медійна: витрати на неї зросли на 17,2% до 13,9 млрд євро у 2015, а найбільший - контекстна реклама, продажі якої додали 12,5% до 17 млрд євро.
Відповідно до наданого звіту, ринок рекламних оголошень у цілому по Європі виріс на 4,9% до 5,3 млрд євро, але в деяких країнах саме цей сегмент став найбыльш швидкозростаючим.
Предметом для вивчення аналітиків стали ринки 27 країн. Лідерами рейтингу витрат на інтернет-рекламу стали:
Збільшення витрат на рекламу в інтернеті обумовлено зростанням кількості майданчиків, де її можна розміщувати, і форматів, постійним удосконаленням її методів, а рекламодавців надихає можливість звертатися безпосередньо до цільової аудиторії, пояснила заступник голови ради директорів IAB Europe Анна Гудмен.
За її словами, контекстна реклама дозволяє зробити маркетингову кампанію більш ефективною та прозорою.
Інфографіка: інтернет-реклама у Європі ("Ведомости")
Як пише видання, збільшення витрат на рекламу в інтернеті - загальносвітова тенденція. Так, в США продажі інтернет-реклами перевершили ринок реклами на ефірному ТБ ще в 2013 році - 42,8 млрд і 40,1 млрд доларів відповідно. Втім, з урахуванням розміщення реклами на кабельних каналах (34,4 млрд дол. В 2013) американські рекламодавці продовжували витрачати на ТБ більше, ніж в мережі, підкреслили в IAB.
Нагадаємо, ринок медійної інтернет-реклами в Україні виріс на 27% - до майже 1,3 млрд гривень за підсумками минулого року. Згідно з дослідженням ІнАУ, частка прямих продажів на цьому ринку склала 40,95% у 2015.
За прогнозами StarLightMedia, рекламний ТВ-ринок в Україні може вирости на 25% за підсумками року.