Prom.ua удвічі збільшив обсяг продажів у першому півріччі
При цьому розмір середнього чека за рік змінився незначно
Покупці найбільшого українського маркетплейса Prom.ua за перші шість місяців 2016 року витратили майже 3,98 млрд гривень, що в 2 рази більше, ніж за аналогічний період минулого року.
Про це йдеться в повідомленні групи Evo, до складу якої входить маркетплейс.
При цьому розмір середнього чека за рік змінився незначно - він зріс всього на 6% і склав 862 гривні.
"Фактично зростання ринку сталося не через подорожчання товарів, а виключно за рахунок кількості замовлень", - коментують в компанії.
З категорій товарів на першому місці за популярністю "Одяг, взуття, аксесуари". Крім того, українці активніше всього через інтернет купували товари з категорії "Дім і сад" і "Краса і здоров'я". У ТОП-10 також увійшли техніка та електроніка, книги, товари для дітей і так далі.
Нагадаємо, ринок електронної комерції в Україні в 2015 році виріс на 32% у гривні.