"ПриватБанк" запустив онлайн-сервіс повернення залізничних квитків
Про це сьогодні повідомили у прес-службі фінустанови
Найбільший комерційний банк "ПриватБанк" запустив онлайн-послугу повернення залізничних квитків, придбаних через свої відділення та електронні сервіси. Про це повідомили у прес-службі фінустанови.
При купівлі квитків на потяг у Приват24 або на сайті bilet.pb.ua відтепер з'явиться можливість, у разі необхідності скасувати поїздку, здати квитки і повернути гроші за хвилину прямо на сайті квиткового сервісу або електронного банку.
"Щоб повернути квиток, тепер не потрібно їхати до каси, це можна зробити швидко і зручно на нашому квитковому сайті або у Приват24. Умови повернення квитків через Інтернет такі ж, як і в касах: кошти повертаються покупцю на картку, з якої було оплачено квитки", - зазначив керівник бізнесу "Платежі та перекази" Михайло Рогальський.
Як зазначається, щодня через "ПриватБанк" українці купують більше 15 тисяч залізничних квитків. В цілому, придбати електронний квиток на будь-які залізничні напрямки можна за пару хвилин у відділеннях банку, через термінали самообслуговування, спеціальний сайт bilet.pb.ua та інтернет-банк Приват24.
Також у банку працює спеціальний цілодобовий сервіс продажу проїзних документів за коротким мобільним номером 3700. При цьому електронні проїзні документи не потребують обміну в касах на звичайні.
Раніше "ПриватБанк" запустив бізнес-сервіс з обміну документами в електронній формі.
Як повідомлялося, "ПриватБанк" планує прийом платежів у Bitcoin.
Нагадаємо, за підсумками року прибуток "Приватбанку" впав майже втричі - до 268 мільйонів гривень.