Розмір прибутку не уточнюється
Музичне додаток Shazam вперше за 17 років свого існування отримала операційний прибуток, повідомляє російський РБК.
Розмір прибутку не уточнюється.
Цікавим є той факт, що прибуток компанії принесла зовсім не музика (аудиторія мобільного додатку Shazam, що розпізнає музичні композиції і зображення, становить більше 120 млн осіб), а високий обсяг реклами.
"Рекламодавці платять Shazam за використання технології розпізнавання звуків і зображень у своїх маркетингових кампаніях", - відзначає агентство.
Раніше додаток заробляло на комісії, яку компанія отримувала за те, що користувачі, распознавшие за допомогою програми якусь пісню, купували її на iTunes Store.
Нагадаємо, мобільний додаток Shazam відкрилося для українських рекламодавців влітку.