Для споживачів газу Чернігівської області відкрився п'ятий сучасний Центр обслуговування
Відвідувачів нового офісу - фізичних і юридичних осіб, які будуть консультувати 4 менеджера
У Бобровиці Чернігівської області для клієнтів газових компаній відкрився сучасний Центр обслуговування. Відтепер 15 тис. споживачів газу райцентру і прилеглого району можуть отримати якісні консультації та сервісне обслуговування у новому форматі. Про це повідомляє прес-служба ПАТ "Чернігівгаз".
Бобровицький філія став п'ятим в мережі Центрів обслуговування "Чернігівгазу", які працюють у форматі "відкритого простору". Це своєрідна міні-версія великих фронт-офісів. До цього сучасні Центри були відкриті тільки в самих великих відділеннях - Чернігові, Ніжині, Прилуках та Корюківці.
За словами голови правління компанії, цей проект має на меті поступово охопити всю Чернігівську область.
"На сьогоднішній день, разом з Бобровицьким Центром обслуговування, новим сервісом охоплено майже 232 тис. або 65% газифікованих домогосподарств Чернігівщини. У найближчих планах "Чернігівгазу" до кінця року, за рахунок переобладнання приміщень в Козельці, і Бахмачі, досягти покриття 73%. І так, крок за кроком, ми прагнемо реалізувати стратегію розбудови високого рівня обслуговування клієнтів по всій області. Дбаючи не тільки про забезпечення безаварійного та безперебійного газопостачання жителів, але і про їх комфорт та налагодженні тісної взаємодії та взаємоповаги", - зазначила голова правління ПАТ "Чернігівгаз" Алла Ярова.
Відвідувачів нового офісу - фізичних і юридичних осіб, які будуть консультувати 4 менеджера. В одному місці клієнти оперативно отримуватимуть весь спектр послуг, що стосуються газопостачання. Крім консультацій з розрахунками є можливість вирішити питання технічного характеру - це видача технічних умов на підключення до систем газопостачання, узгодження проектної документації, замовлення послуг з технічного обслуговування або ремонту газового обладнання, тощо
Однією з головних новацій Центру стало облаштування зони ресепшн. При необхідності менеджер ресепшн буде надавати консультації з нескладних питань, направити відвідувача до відповідного фахівця, допоможе зареєструвати особистий кабінет і проінструктує з дистанційним способів передачі показання газового лічильника.
Щоб споживачі приходили за звичним ним адресою, розташування не міняли, а лише модернізували вже існуюче приміщення за новими стандартами. Особливу увагу приділено зручному зонування, щоб клієнт міг легко орієнтуватися всередині офісу. Все обладнано так, щоб відвідувачам було приємно і максимально комфортно себе почувати - стильний інтер'єр, просторий і світлий зал очікування, зручні дивани, безкоштовний Wi-Fi, кулер з водою, а для людей з обмеженими фізичними можливостями облаштовано пандус.
Центр обслуговування клієнтів буде працювати з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, у п'ятницю - з 8.00 до 16.00 без перерви на обід. Адреса центру: р. Бобровиця, вул. О. Бичка, 10.