При цьому до кінця року інвестиції можуть бути збільшені
Польський мобільний оператор Play вклав близько 1 млн доларів на запуск і дистрибуцію тарифу для українців, які живуть у Польщі. Про це під час прес-конференції у Львові повідомив маркетинг-директор Play Бартош Добжинський.
За його словами, оператор розраховує протягом місяця прорекламувати новий тариф, і якщо результати виявляться задовільними, продовжити кампанію до кінця року та збільшити інвестиції.
Керівництво Play розраховує, що середній дохід з одного абонента (ARPU) нового тарифу складе близько 20 злотих (5 євро). За перші два тижні продажів Play продав кілька десятків тисяч тарифних планів, розрахованих на українців.
Нагадаємо, 10 лютого Play анонсував запуск спеціальної пропозиції для дзвінків з Польщі в Україну.
За словами Добжинського, домовленості з українськими операторами мають двосторонній характер. Таким чином, вартість дзвінків на мережу Play може бути знижена.