У Павлограді для користувачів газу відкрили новий Центр обслуговування клієнтів
Щодня в Центр обслуговування звертаються близько 170 відвідувачів
18 травня в місті Павлоград почав роботу новий Центр обслуговування клієнтів ПАТ "Дніпропетровськгаз", який розташований за адресою вул. Соборна, 97а. Тепер більше 70 тисяч споживачів природного газу з міста і прилеглих районів зможуть отримувати якісні консультації з будь-якого питання, пов'язаного з газопостачанням. Про це повідомляє прес-служба компанії.
На сьогодні пріоритетним у роботі ПАТ "Дніпропетровськгаз" є розвиток клієнтського сервісу та сучасний комплексний підхід у наданні послуг споживачам. Відкриття Центру стало ще одним кроком на шляху до якісно нових і більш прозорих відносин між компанією і її клієнтами.
"Однією з новинок Центру обслуговування клієнтів стало застосування в роботі автоматизованої електронної черги. Сучасне програмне забезпечення дозволяє грамотно розподіляти клієнтські потоки, а електронне табло інформує споживачів про наявність і номери вільного місця спеціаліста. Крім того, для клієнтів ПАТ "Дніпропетровськгаз" створене новий мобільний додаток 104 Mobile для споживачів газу. З його допомогою через смартфон можна швидко і зручно передати показання лічильника і заплатити за газ онлайн", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпропетровськгаз" Аліна Левкович.
Щодня в Центр обслуговування звертаються близько 170 відвідувачів. Щоб уникнути довгих черг і оперативно надати їм якісні послуги новий ЦОК розрахований на 12 менеджерів, а також адміністратора в зоні ресепшн.
У Центрі обладнані зручні умови для відвідувачів, просторі приміщення, зручні зали очікування, доступ до мережі Wi-Fi, можливість скористатися послугами "Особистого кабінету" і на місці відразу ж зареєструватися в ньому. Також кожен клієнт має можливість отримати всю необхідну інформацію у фахівця на ресепшн або інформаційних стендах, моніторах.
Новий Центр обслуговування клієнтів розташований за адресою: р. Павлоград, вул. Соборна, 97а і працює з понеділка по четвер з 8.00 до 17.00, п'ятниця з 8:00 до 15:45 без перерви. Якщо ж споживачеві необхідна термінова консультація у вихідні, він може також скористатися послугами Контакт-центру компанії за телефонами (056) 78-70-104, або (067) 00-09-104.