У центрі обслуговування працює автоматична система розподілу клієнтських потоків - електронна черга
"Сумигаз" відкрив сучасний Центр обслуговування клієнтів для 29 тисяч споживачів природного газу м. Охтирки та Охтирського району. На день консультації можуть отримати до 500 клієнтів компанії. Про це повідомляє прес-служба компанії.
У Центрі обслуговування споживачі "Сумигазу" можуть провести звірку рахунку та отримати консультацію з приводу заборгованості, пільг та субсидій, демонтажу лічильника на чергову/позачергову повірку, встановлення безкоштовного лічильника, опломбування/розпломбування газових приладів, зміни власника, заключення договорів.
"Крок за кроком компанія реалізовує стратегію провадження високого рівня обслуговування. Пріоритетом є не лише турбота про забезпечення безаварійного та безперебійного газопостачання, а й про комфорт кожного клієнта, налагодження тісної взаємодії та взаємоповаги. У планах відкриття аналогічних центрів у містах Суми, Шостка, Конотоп", - говорить начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Сумигаз" Едуард Онищенко.
У центрі обслуговування працює автоматична система розподілу клієнтських потоків - електронна черга. Прийом проводять одразу на 5 робочих місцях.
Новий Центр обслуговування клієнтів працює за адресою м. Охтирка, вул. Широка, 5, з понеділка по п’ятницю з 8:00 до 17:00 год, без обідньої перерви.