Газова компанія планує поступово поширювати сервісний проект по всій Харківській області
5 вересня ПАТ "Харківгаз" відкрив перший центр обслуговування клієнтів р. Чугуїв. Скористатися комфортними умовами відвідування газової компанії і отримати кваліфіковані консультації у новому центрі зможуть близько 25 тис. осіб. Про це повідомляє прес-служба компанії.
В центрі обслуговування клієнтів, споживачі газу зможуть отримати якісні консультації, замовити послуги компанії і отримати сервісне обслуговування у новому форматі. Наприклад, зареєструвати Особистий кабінет на сайті 104.ua і зручно контролювати стан особового рахунку тепер можливо за допомогою фахівців в центрі обслуговування клієнтів.
Відповіді на складні питання і консультації з онлайн-послуг будуть надаватися в зоні ресепшен - це мінімізує витрати часу споживачів. Для клієнтів ПАТ "Харківгаз", які сім'єю відвідують ЦОК, передбачена дитяча зона відпочинку.
"Головним завданням відкриття центру було позбутися перешкод між працівниками компанії і нашими клієнтами, зробити візит в ПАТ "Харківгаз" зручним, комфортним, результативним для людей. Адже насправді газова компанія працює для своїх споживачів і цінує кожного клієнта", - зазначила начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Харківгаз" Ірина Манько.
Центр обслуговування клієнтів ПАТ "Харківгаз" в р. Чугуїв є першим в Харківській області. Але газова компанія планує поступово поширювати сервісний проект по всій Харківській області.