Столичний готель Hilton Kiev (Хілтон), розташований на бульварі Шевченка, сьогодні, 11 серпня, пікетували понад півсотні людей, серед яких керівництво, інженери, робітники монтажники приватного українського підприємства ТОВ "Мережевий стандарт", з вимогою виплатити борги. Про це повідомив директор ТОВ "Мережевий Стандарт" Станіслав Лімонт.
Адресати претензій - це менеджмент компанії власника готелю "Хілтон Київ" - ТОВ "Міжнародний діловий центр" і ТОВ "Геліус Буд", яка і виступала генеральним підрядником будівництва даного готелю. Будівельники звинувачують у невиконанні своїх зобов'язань, а саме в невиплаті крупної грошової суми. В період будівництва готелю співробітники "Мережевого стандарту" виконували монтажні роботи по прокладанню здебільшого різноманітних внутрішніх інженерних мереж готелі: електропостачання, систем оповіщення та сигналізації, телевізійних та інформаційних мереж, автоматизації, відеоспостереження і т. д.
Як заявив директор "Мережевого Стандарту" Станіслав Лімонт, сума боргу перед компанією становить близько двох мільйонів гривень:
"Загальна вартість робіт на об'єкті становила понад сорок мільйонів гривень. Під час будівництва 2011-2014 рік, оплата надійшла у повному обсязі і своєчасно. Але як тільки всі роботи були завершені, і останні акти виконаних робіт на суму близько 1,8 млн грн були підписані, остання частина оплати заборгованості "зависла" у повітрі. Більше того - нам також без всяких пояснень не підписали ще кілька актів виконаних робіт на суму близько 300 000 грн. Тобто, вся робота зроблена, є акти підписані, брендовий готель "Хілтон Київ" (Hilton Kiev) вже рік працює, але гроші за виконані роботи так і не виплачені", - заявив він.
Наголошується, що всі встановлені договором та законом строки оплати давно пройшли.
"Ми чекаємо вже рік. Хоча власник готелю "Хілтон Київ" (Hilton Kiev)- ТОВ "Міжнародний діловий центр" і генеральний підрядник "Геліус буд" і не єдиний замовник у нашій компанії, проте два мільйони гривень - сьогодні це суттєва прогалина в бюджеті "Мережевого стандарту", - додав він.
За словами директора і робітників, вийти на пікет після 6 місяців безуспішних переговорів з боржником їх змусила критична фінансова ситуація - у підприємства не вистачає грошей для виплати заробітної плати співробітникам.
"В даний момент ми вже звернулися з позовними заявами до суду. Проте судові дебати - справа нешвидка, а людям потрібно годувати свої сім'ї вже сьогодні. Деякі з них не отримували зарплату кілька місяців, тому цілком природно, що люди обурені і вимагають захисту своїх законних прав", - заявив Лімонт.
Представники "Мережевого стандарту" сподіваються на досудовий і мирний результат справи - адже у боржника заборгованість визнають, і навіть пропонували її виплатити, але протягом двох років, що категорично не влаштовує протестувальників і більше схоже на відмовки.
Через якийсь час до протестувальників вийшли представники готелю. Проте, як наголошується, конструктивної розмови не вийшло - керуючі заявили, що зробили розрахунки з генпідрядником в повному обсязі, отже, рекомендували з усіма претензіями звернутися до керівництва ТОВ "Геліус Буд". Однак і це, за словами Станіслава Лімонта, не відображає повної та справжньої картини того, що відбувається.
"Вся справа в тому, що компанія "Геліус Буд" та її директор Владислав Бєлов, а також менеджмент компанії-власника даного конкретного готелю - це ланцюжок афілійованих або пов'язаних структур, які несуть відповідальність за подію", - пояснив директор "Мережевого стандарту".
Фактично навіть робоче місце пана Бєлова знаходиться в офісі представників компанії-власника готелю. Це фактично одні і ті ж люди.
"Повірте, сьогоднішнім і наступними мітингами ми вийшли в публічну площину змушена, з метою привернути увагу кінцевих бенефіціарів готелі "Хілтон Київ", і сподіваємося, що їм зовсім не потрібно бути залученими в ситуацію, яку створив їх найнятий менеджмент заради сумнівної вигоди у розмірі 2 млн грн у вигляді виплати боргу будівельникам", - зазначив він.
У компанії сподіваються, що після цього мирного мітингу, менеджмент компанії-власника готелю і керівництво "Гелиус Буд", в честь "Дня Будівельника" приймуть правильне рішення і виплатять будівельникам борг в повному обсязі.
"В іншому випадку, ми і далі будемо продовжувати свої мирні акції не тільки біля готелю, але і в першу чергу прийдемо з мітингами додому до пана Бєлова, щоб закликати його до виконання своїх зобов'язань, в тому числі будемо звертатися через представників готельного оператора "Хілтон" до тих пір, поки перед компанією не розрахуються в повному обсязі", - додали в компанії.