Оператор lifecell переходить на віддалену роботу через складнощі з "Горизонт Парком"
Про це у відповідь на запит РБК-Україна повідомили у прес-службі "Лайфселл" 25 квітня
Керівництво мобільного оператора lifecell (колишній life:-)) прийняло рішення про тимчасове переведення своїх співробітників на віддалену роботу через неузгодження умов співпраці з орендодавцем. Про це РБК-Україна повідомили сьогодні у прес-службі компанії.
"Беручи до уваги невизначену ситуацію, яка склалася щодо бізнес-центру "Горизонт Парк", керівництво компанії lifecell прийняло рішення тимчасово перевести своїх співробітників на віддалену роботу. Як відповідальний працедавець і технологічна компанія, lifecell має всі можливості для віддаленого доступу співробітників до всіх внутрішніх систем управління компанії", - йдеться в офіційній заяві.
Як додали у прес-службі належного на 100% Turkcell українського оператора, "дане рішення ніяк не вплине на своєчасне надання послуг і злагоджену роботу всіх підрозділів компанії".
"Як великий міжнародний інвестор, компанія lifecell сподівається на якнайшвидше вирішення ситуації, що склалася", - резюмували в "Лайфселл".
Нагадаємо, оператор lifecell скоротив чистий збиток на 20% за підсумками минулого року.