Такими є дані дослідження шопінг-клубу LeBoutique в Україні
Багато офісних працівників в Україні у робочий час займаються інтернет-шопінгом. Про це заявила директор з маркетингу інтернет-магазину одягу та взуття LeBoutique Юлія Шилова.
"Ті, хто нудьгує на роботі - проводять час на LeBoutique вранці, з 9:00 до 11:00 і після 14:00. А працюючі жінки заходять на сайт після 18:30-19:00. Чоловіки активніше купують у першій половині дня, з 9:00 до 12:00, а дівчата-студентки вважають за краще вибирати одяг після 16:00", - зазначила експерт.
За її словами, час, день тижня та обставини покупки дуже сильно залежать від аудиторії, асортименту магазину, сезону, погоди та інших факторів, які використовуються магазином для залучення трафіку на веб-сайт та ін. "Навіть одні й ті ж люди будуть поводити себе на різних сайтах по-різному", - наголосила Шилова.
"Молоді мами люблять "шопитися", коли дитина спить. Причому покупки для себе вони роблять вечорами, а от для дитини - в першій половині дня. Якщо у вихідний день хороша погода, то покупці на сайті зберуться вже пізно ввечері. А ось якщо погода так собі, на сайті буде багато людей цілий день. При цьому пік оформлення замовлень припадає на час з 13:00 до 16:00", - уточнила маркетинг-менеджер LeBoutique.
Найбільшим попитом в робочий час користується жіночий одяг. "Мабуть, жінки люблять радитися в цих питаннях з колегами по роботі. Товари для новонароджених і немовлят - під час дитячого сну. Одяг для дошкільнят можуть купувати і вдень, і ввечері. А от товари для будинку краще всього купують по вихідних", - резюмувала директор з маркетингу інтернет-магазину LeBoutique Юлія Шилова.
Як зазначається, інтернет-магазин LeBoutique - це шопінг-клуб, де можна придбати одяг, взуття, косметику, аксесуари та товари для дому від модних брендів з величезними знижками. "Ми добре орієнтуємося в фешн-індустрії, знаємо, де краща пропозиція в кожній з категорій, постійно моніторимо новинки на ринку, і щодня пропонуємо вам актуальні товари за найкращою в Україні ціною", - йдеться у прес-релізі.
Нагадаємо, аудиторія онлайн-сервісу приватних оголошень OLX зросла в Україні на три мільйони користувачів у 2015.