Обсяг ринку телевізійної реклами в Україні зросте на 35-40% у 2017 році
У валютному еквіваленті до 2017-му році рекламний ринок зросте більш ніж на 5 млн доларів
Обсяг українського ринку телевізійної реклами в наступному році збільшиться на 35-40%, вважають учасники панельної дискусії українського ринку ТВ-реклами, проведеної в рамках KIEV MEDIA WEEK.
"За найбільш оптимістичними оцінками, наступного року очікується його збільшення на 40%, за іншими даними на 35%", - йдеться в прес-релізі за підсумками заходу.
За загальними оцінками, у валютному еквіваленті до 2017-му році рекламний ринок зросте більш ніж на 5 млн доларів.
Експерти вважають, що телебачення продемонструє найбільш стрімкий стрибок у порівнянні з іншими видами медіа. Причиною цього є, в тому числі і той факт, що телебачення є консервативним видом медіа, а значить може залучати замовників у кризовий період, так як дає можливість мінімізувати фінансові ризики.
Нагадаємо, український ринок ТБ-реклами виріс на 40% за перше півріччя поточного року.