Згідно із прогнозом, у 2016 році частка онлайн-сервісів зросте мінімум до 54%
Частка реалізованих електронними каналами продажу залізничних квитків у 2015 році склала 37% від загальних продажів, тоді як рік тому - лише 13%. Про це повідомили у прес-службі Argest Group.
За прогнозом компанії, у 2016 році частка електронних продажів залізничних квитків на потяги зросте мінімум до 54%, що в абсолютному вираженні складе близько 30 мільйонів, реалізація яких через різні електронні канали продажів забезпечить виручку на суму 800 мільйонів гривень.
На ринку залізничних квитків існує два взаємозалежних тренди: від зростання продажів поза касами "Укрзалізниці", що включає власні продажі через сайт і послуги агентської мережі, - до падіння обсягів продажів власне в касах монополіста.
"Незважаючи на загальне зниження обсягів залізничних пасажирських перевезень, ринок електронних продажів стрімко розвивається і на ньому поки ще багато вільного простору для нових гравців і нових рішень", - уточнили у прес-службі.
Як зазначається, рівень проникнення Інтернету у 2015 році, ґрунтуючись на даних Української інтернет-асоціації, становив 58% - лише на 1% більше минулорічного. При тому, що аудиторія потенційних споживачів онлайн-сервіс продажу квитків майже не змінилася, кількість різноманітних запитів, що стосуються залізничних квитків в Україні, збільшилася, згідно з Google Trands, в середньому на 5%.
Конкуренція в онлайн-сегменті є вищою, ніж в офлайні: через офіційний сайт "Укрзалізниці" ще більше знижується інтерес бізнесу до онлайн-сектору. До того ж більшість пасажирів воліє не мати справу з посередниками, які готові надати сервіс з купівлі квитка на автобус, поїзд або літак.
В середньому націнка агентства на залізничному квитку становить 10-20 грн, і клієнт цілком готовий заплатити стільки за заощаджений час і зручність. За прогнозами експертів, цього року навряд чи варто очікувати кардинальних змін уподобань українців.
Нагадаємо, електронний залізничний квиток в Україні із 23 липня 2015 року набув статусу розрахункового документу (фіскального чеку). Від 3 серпня електронні квитки надійшли у продаж у залізничних касах з позначенням QR-коду.