Центри обслуговування є основною точкою взаємодії клієнтів з газовою компанією
З початку року фахівці Центрів обслуговування клієнтів ПАТ "Закарпатгаз" опрацювали та надали майже 72 тис. послуг споживачам природного газу Закарпатської області. Про це повідомляє прес-служба компанії.
Найбільша кількість звернень клієнтів була пов’язана із зверненнями споживачів щодо роз’яснень за особовими рахунками – з такими питаннями до компанії звернулося 69,2 тис. клієнтів. Їх цікавили питання стосовно переоформлення особових рахунків, зміни кількості зареєстрованих осіб, наявного газового обладання, передачі показань лічильників газу тощо.
"У дні з піковим навантаженням фахівці Центрів обслуговування клієнтів надають роз’яснення від 600 до 800 споживачам природного газу. Забезпечити прийом такої кількості громадян у старих абонслужбах забезпечити було неможливо. При цьому в нових Центрах прийом здійснюється у максимально комфортних для наших клієнтів умовах",- говорить начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ "Закарпатгаз" Тетяна Королович.
Майже 700 клієнтів звернулися з приводу подання документів та заяв на приєднання або реконструкцію систем газопостачання, встановлення додаткових газових приладів, видачу копій документів з технічного архіву, погодження проектно-кошторисної документації. Окрім того 1,1 тис. відвідувачів подали заявки на ремонт та профілактику газових приладів, припинення або відновлення газопостачання.
"Ще однією новацією, яку Товариство започаткувало навесні – прийом громадян без обідньої перерви. Завдяки цьому прийом клієнтів здійснюється безперервно - така новація ще більше мінімізує час очікування споживача в черзі", - додає начальник Управління клієнтського сервісу ПАТ "Закарпатгаз" Тетяна Королович.
З відкриттям сучасних Центрів обслуговування ПАТ "Закарпатгаз" зробило черговий крок на шляху розвитку клієнтського сервісу, головною метою якого є сучасний комплексний підхід у наданні якісних послуг споживачам. Центри обслуговування є основною точкою взаємодії клієнтів з газовою компанією. Вирішення будь-якого питання, пов’язанного з розподілом природного газу споживачам слід починати зі звернення до менеджерів ЦОКу.
В нових Центрах обслуговування клієнтів в обласному центрі та місті Мукачево працює 16 менеджерів та адміністраторів у зоні ресепшн. Автоматизована електронна черга дозволяє грамотно розподіляти клієнтські потоки. Серед переваг нових центрів можна також відзначити сучасний дизайн, просторе і світле приміщення, м’які дивани та кулери з водою, куточок з терміналом для оплати послуг, зону самообслуговування із сенсорними моніторами "тонкий клієнт" для реєстрації у веб-сервісі "Особистий кабінет" та багато іншого.