Microsoft заплатить за LinkedIn на 5 млрд дол. більше через конкурента, - WSJ
Пропозиція компанії Salesforce змусила "Майкрософт" підняти ставки в кілька разів
Дії конкурента, яким, ймовірно, була компанія Salesforce.com, змусили американську корпорацію Microsoft Corp збільшити свою пропозицію щодо купівлі ділової соціальної мережі LinkedIn на 22%, або приблизно на п'ять мільярдів доларів. Про це пише видання The Wall Street Journal.
Як зазначається, комісія із цінних паперів і бірж США повідомила напередодні, що "Майкрософт" представив 4 травня дані про наявність інтересу до придбання LinkedIn по 160 доларів за акцію готівкою.
Дев'ятьма днями раніше ще одна компанія, що описується LinkedIn як "Сторона А", представила свою заявку на покупку соцмережі по 160 до 165 доларів за акцію в суміші готівки й акцій.
Пропозиція від конкурента, яким, імовірно, була компанія Salesforce, чинила тиск на Microsoft, яка підвищила ціну своєї пропозиції в кілька разів.
Навіть після того, як LinkedIn розпочала вести переговори з Microsoft, Salesforce продовжувала просувати свою пропозицію. Оскільки ціна акцій бізнес-мережі піднялася, вартість пропозиції також зросла, що дозволило LinkedIn вичавити з Microsoft більше грошей.
Нагадаємо, 10 червня корпорація Microsoft оголосила про покупку соціальної мережі для пошуку ділових контактів LinkedIn за 26,2 млрд доларів. Угода буде закрита у 2016, а "Майкрософт" заплатить за одну акцію LinkedIn по 196 доларів.
Раніше президент США Барак Обама в ході публічного виступу пожартував, що завдяки LinkedIn не турбується про пошук роботи після того, як він залишить Білий дім у січні.