"Медіа група Україна" з 2017 року відновлює спонсорські продажі через свій сейлз-хаус
Через сейлз-хауз будуть здійснюватися продажу на медійних ресурсах, що входять в групу
"Медіа група Україна" з наступного року відновлює спонсорські продажі через власний сейлз-хаус "Медіапартнерство". Про це йдеться в прес-релізі компанії.
Через сейлз-хауз будуть здійснюватися продажу на медійних ресурсах, що входять в групу. Керівником департаменту спонсорських продажів призначена Тетяна Вознюк, яка раніше працювала керівником відділу продажу спонсорства і реклами в Discovery Україна, а також займала позицію керівника групи по роботі з клієнтами холдингу "1+1 медіа".
Раніше продажами споносорства для медіагрупи займалося агентство CMS. "Співпраця з ним продовжиться на стандартних, не ексклюзивних умовах", - відзначають в компанії.
У той же час продаж спонсорських пропозицій на каналах "Футбол 1/Футбол 2" в 2017 році буде здійснюватися компанією "Спорт Маркет Плюс" на ексклюзивних умовах.
"Медіа група Україна" входить в холдинг СКМ бізнесмена Ріната Ахметова.
Нагадаємо, обсяг ринку телевізійної реклами в Україні зросте на 35-40% у 2017 році.