"Львівгаз" запровадив новий сервіс виклику оператора контакт-центру
Для споживачів газу Львівської області доступна нова послуга зворотного виклику оператора контакт-центру
Для споживачів природного газу Львівської області від 6 квітня стала доступною нова послуга зворотного виклику оператора контакт-центру - Callback. Скористатись новим сервісом можуть усі клієнти ПАТ "Львівгаз", які використовують веб-сервіс "Особистий кабінет" на сайті 104.ua, повідомляє прес-служба компанії.
Щоб отримати зворотній дзвінок від оператора контакт-центру, тепер споживач має можливість створити відповідну заявку. Така послуга є зручною у випадках, коли лінія зайнята або ж перевантажена і клієнт компанії не може додзвонитися, або ж просто бажає зробити дзвінок за кошт контакт-центру ПАТ "Львівгаз", зазначили у прес-службі.
"Ми продовжуємо працювати над впровадженням нових сервісів, задля зручності наших клієнтів. Відповідно намагаємось покращити наші послуги, а також зекономити час споживачів. З такою метою і був створений сервіс "Callback". Хочу зазначити, що вхідні дзвінки у всіх мобільних операторів для цієї послуги безкоштовні, а це означає, що клієнт не сплачуватиме жодних коштів при зворотному зв’язку", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Львівгаз" Орислава Щурко.