Редакція планує використовувати контент топ-блогерів (таких, як Ілля Варламов або Сергій Частка), а також просувати новачків.
Холдинг Rambler & Co вирішив перезапустити проект LiveJournal ("Живий журнал"), який з платформи для онлайн-щоденників перетвориться в медіаресурс, контент для якого створюють користувачі, повідомляє російське видання "Комерсант"
"Головна ідея в тому, що ЖЖ стає медіапроектом з UGC (user-generated content, або контент, створюваний користувачами). Ми взяли за основу колосальний пласт блогів і вибрали найкраще", - цитується в повідомленні представник Rambler & Co Софія Іванова.
У компанії розраховують, що головна сторінка ЖЖ стане класичним медиапродуктом, "в якому будуть присутні і новини, і вічні теми, і огляди, тести і".
Редакція планує використовувати контент топ-блогерів (таких, як Ілля Варламов або Сергій Частка), а також просувати новачків.
" Ми розраховуємо на інтерактив і рекомендації, готові вступати в листування, рецензувати рукописи, займатися всім тим, що намагаються не робити редакції інших медіа", - зазначила Іванова.
Монетизуватися оновлений ЖЖ буде за допомогою медійної реклами, пізніше з'явиться нативна (використовує редакційні формати в рекламних цілях) та відео реклама.
У компанії запевняють, що в рамках перезапуску з рекламою у блогерів нічого не зміниться.
"Також залишаться недоторканними соціальний капітал (формується виходячи з активності зареєстрованих користувачів позначень журнал в друзі або відвідали його), рейтинги блогерів і «Топ ЖЖ», що збирає найпопулярніші або найбільш коментовані запису", - зазначає видання.
Нагадаємо, LiveJournal зв'яже блогерів безпосередньо з брендами