lifecell збільшив квартальний дохід від мобільного Інтернету до 7%
Про це у п'ятницю 29 квітня повідомили у прес-службі мобільного оператора
За підсумками першого кварталу дохід оператора мобільного зв'язку lifecell виріс на 6,9%, показник EBITDA – на 8,7%. Про це РБК-Україна повідомили сьогодні у прес-службі компанії.
Як зазначається, "Лайфселл" за звітний період зафіксував збільшення частки доходу від мобільного Інтернету у структурі виручки компанії.
Операційний дохід lifecell у І кварталі збільшився на 6,9% за рік, до 1132,6 млн гривень (1 059,0 млн гривень у першому кварталі 2015 року). В основному зростання прибутку сприяло збільшення кількості переходів на тарифи для смартфонів з більш високим ARPU, зростання прибутку від послуг мобільного Інтернету.
Показник EBITDA за підсумками першого кварталу 2015 виріс за рік на 8,7%, до 356,1 млн. гривень (327,5 млн гривень у першому кварталі 2015 року). Водночас, маржа EBITDA виросла на 0,5 пункту, до 31,4% (30,9% у першому кварталі 2015 року).
За підсумками першого кварталу активна тримісячна абонентська база оператора lifecell збільшилася на 1,0% на річній основі, до 10,4 млн абонентів (10,3 млн у першому кварталі 2015 року). Зниження тримісячної абонентської бази на квартальній основі обумовлено зростанням конкуренції, а також ескалацією напруженості в східних регіонах країни, що призвело до тимчасових перебоїв у роботі мережі оператора.
Активний 3-місячний ARPU в першому кварталі 2016 року зріс на 5,2% на річний основі і склав 36,1 грн порівняно з торішнім показником у 34,3 грн. Водночас, показник 12-місячного активного MoU впав на 9,3% за рік, до 141,4 хвилини (155,9 хвилини в першому кварталі 2015 року), що пояснюється зміненим поведінкою з-за складних макроекономічних умов.
Капітальні інвестиції знизилися на 87,4%, до 456,9 млн грн, порівняно з 3 621,6 млн грн у першому кварталі 2015 року. lifecell зменшив свій чистий збиток у першому кварталі 2016 році до 67,6 млн гривень, порівняно із 5 630,0 млн гривень у першому кварталі 2015 року.
"У першому кварталі ми продовжували динамічне розгортання мережі 3G+ і забезпечили її функціонування в 16 обласних центрах, а також містах і населених пунктах 49 районах по всій Україні. Таким чином, ще більше користувачів змогли долучитися до унікальної 3G+ технології: до кінця першого кварталу 2016 року ми обслуговували у своїй високошвидкісної мережі 2,3 мільйона активних абонентів. З моменту запуску 3G+, споживання дата-трафіку на одного абонента в нашій мережі, в якій найбільше проникнення смартфонів 48%, подвоїлася. У наступному кварталі ми будемо продовжувати динамічне розгортання 3G+ мережі, щоб зробити її доступною для максимального більшого числа українців", - зазначив головний виконавчий директор lifecell Бурак Ерсой.
Як повідомлялося, напередодні оператор "Лайфселл" перейшов на віддалену роботу через складнощі з орендодавцем (бізнес-центр "Горизонт Парк", - ред.).
Нагадаємо, за підсумками минулого року lifecell скоротив чистий збиток на 20%.