Лідером російських "Яндекс.Новин" за першоджерелами став Facebook із 8%
На традиційні ЗМІ в цілому припадає 68% з усіх інформаційних приводів
Американська соціальна мережа Facebook ("Фейсбук") забезпечила інтернет-ресурсу "Яндекс.Новини" в Рунеті близько восьми відсотків всіх інформаційних приводів за останній місяць, тоді як Twitter залучив 5%. Про це кореспонденту РБК повідомили в компанії "Яндекс".
У грудні на news.Yandex.ru розпочалося тестування функції "З чого все почалося" для пошуку першоджерела інформповідомлень.
Як зазначається, пошук джерел новин відбувається як у традиційних засобах масової інформації (ЗМІ), так і на офіційних сайтах й інших публічних інтернет-майданчиках, в тому числі в соцмережах.
Як зазначається, у видачі "Яндекс.Новин" першоджерело виділяється маркуванням "з чого все почалося".
За перший місяць роботи нова функція допомогла відстежити 3,6 тисячі першоджерел новин, більшість з яких - 40% - походили з російських видань, 28% - з іноземних. Офіційні сайти й соцмережі стали джерелами 16% від усіх новин, при цьому Facebook і Twitter посіли перші два місця серед усіх джерел.
Серед традиційних ЗМІ на першому місці загентство ТАСС із трьома відсотками інформприводів, за ним слідують газета "Комерсант" (2,9%) та агентство "Інтерфакс" (2,8%), тоді як у британського Reuters показник склав 1,7%.
Серед офіційних сайтів найбільше для стрічки новин російського "Яндекса" зробили сайти президента Росії (kremlin.ru), Центробанку (cbr.ru) і МЗС РФ (mid.ru).
Між тим, в українському випуску Yandex-новин наразі відсутня можливість визначити першоджерело, зазначила в коментарі РБК-Україна керівник групи по зв'язках із громадськістю "Яндекс.Україна" Наталія Журавльова. За її словами, в Уанеті дану опцію буде запущено найближчим часом.
Російські "Яндекс.Новини" (news.Yandex.ru) - найбільший в РФ агрегатор новин, робот якого в режимі реального часу обробляє дані більше 6500 російських і зарубіжних ЗМІ-партнерів. Згідно із TNS Web Index, у грудні 2015 року місячна аудиторія онлайн-сервісу склала 22,5 мільйона користувачів.
Нагадаємо, у жовтні 2012 року "Яндекс" запустив власний інтернет-браузер, а роком раніше, у серпні 2011 придбав сервіс соціальних новин Tweeted Times.
Одна з найбільших російських IT-компаній "Яндекс", відома як провідний інтернет-пошуковик у світі за кількістю оброблених запитів, з'явилася в 1997 році. Через 13 років, у травні 2010 Yandex запустив англомовну версію своєї пошукової системи на домені yandex.com, вийшовши на міжнародний рівень.
На американській біржі Nasdaq у секції Global Select Market звичайні акції "Яндекса" класу "A" почали торгуватися 24 травня 2011. В рамках IPO було розміщено 52,174 млн акцій Yandex за ціною 25 доларів за папір, обсяг розміщення склав 1,3 млрд дол. (без урахування опціону перепідписання). Підсумковий обсяг надходжень від продажу акцій у рамках IPO "Яндекса" на користь самої компанії і низки її акціонерів досяг 1,43 млрд дол.