Контакт-центр "Дніпрогазу" запустив новий номер для консультацій
ПАТ "Дніпрогаз" запровадило додатковий номер телефону для надання консультацій з послуг газопостачання у Контакт-центрі. Для споживачів газу Дніпра та Дніпропетровського району, окрім міського номеру, став доступним мобільний номер мережі Київстар, повідомляє прес-служба компанії.
Відтепер зв’язатися з Контакт-центром ПАТ "Дніпрогаз" стало ще простіше, заявили у прес-службі. Враховуючи побажання клієнтів компанії надати можливість зателефонувати до Контакт-центру з мобільного телефону, нещодавно їм надана така можливість. Задати питання спеціалістам газової компанії можна за додатковим номером (067) 62-63-104.
Зателефонувавши до Контакт-центру, клієнти "Дніпрогазу" можуть передати показання побутового лічильника газу, проконсультуватись щодо тарифів, поставити запитання про порядок оплати за надані послуги з газопостачання, дізнатись стан свого особового рахунку, отримати консультації щодо нарахування пільг, субсидій, ремонту обладнання тощо.
"Ми постійно розширюємо перелік додаткових сервісів, за допомогою яких абоненти можуть зекономити час та отримати відповіді на свої питання дистанційно. Так, мешканці нашого міста, які не мають стаціонарного телефону, можуть телефонувати до газової компанії зі свого мобільного", - розповідає начальник управління клієнтського сервісу ПАТ "Дніпрогаз" Марина Коваленко.