Компанія "Метро" запустила проект для обміну професійною інформацією з експертами
Компанія "МЕТРО Кеш енд Кері Україна" продовжує втілювати в життя освітній бізнес-проект METRO Communication Hub for HoReCa - серію зустрічей професійних клієнтів METRO з відомими експертами HoReCa-бізнесу, з метою обміну професійною інформацією. Про це йдеться в повідомленні прес-служби компанії.
Так, у рамках ініціативи METRO регулярно організовує зустрічі своїх клієнтів, представників українського готельно-ресторанного бізнесу, з відомими експертами, рестораторами і шеф-кухарями, і надає можливість отримати кращий міжнародний досвід з метою його подальшого впровадження в Україні.
24 вересня 2015 р. у Дніпропетровську відбулася чергова сесія METRO Communication Hub for HoReCa, яка об'єднала близько 100 рестораторів Дніпропетровська, Кривого Рогу, Запоріжжя, Полтави та Харкова.
У програму METRO Communication Hub for HoReCa увійшли презентація на тему "Заробляюча винна карта" від Олексія Гижко, шеф-сомельє "МЕТРО Кеш енд Кері Україна"; семінар з меню-інжинірингу від Сергія Трахачова, видавця журналу "Рестораторъ"; презентація "Українська витримана яловичина" від Діми Борисова, українського ресторатора і засновника сім'ї ресторанів Борисова. Також для учасників заходу було проведено круглий стіл "Історія успіху", під керівництвом Георгія Піонова і Павла Піонова (мережа ресторанів Luxe Carte), а також Олени Буряк ("Миші Бляхера").
Зустріч завершилася дегустацією продукції власних торгових марок METRO.