Площа кожного магазина складе 250 квадратних метрів
Китайський виробник електроніки Xiaomi заявив про плани відкрити більше тисячі фірмових магазинів, в яких представлено від 50 до 100 видів продукції, що випускається компанією, повідомляє Grifonsoft.
Площа кожного магазина складе 250 квадратних метрів. У компанії розраховують, що кожен з магазинів буде приносити компанії прибуток по7,5 млн доларів в місяць або близько 214 тис. доларів в день.
Як зазначає видання, причиною такого рішення Xiaomi стало те, що в минулому кварталі компанія залишила п'ятірку найбільших виробників смартфонів у Китаї, поступившись місце виробникам Oppo і Vivo. Ці компанії робили ставку на офлайн-продажу, тоді як сама Xiaomi традиційно робить ставку на інтернет і миттєві розпродажі.
Нагадаємо, китайська Xiaomi презентувала "розумний" велосипед.