Вартість дзвінків знижено удвічі у 22 країнах Європи - до 2 гривень за хвилину, а вартість 1 Мб Інтернету - у 10 разів
Телекомунікаційна компанія "Київстар" вирішила знизити вартість послуги роумінгу для своїх абонентів у рамках послуги "Вільний роумінг". Про це сьогодні заявив директор з маркетингу "Київстар" Святослав Горбань, повідомили у прес-службі компанії.
Так, у 22 країнах Європи - Німеччині, Польщі, Угорщині, Великій Британії, Туреччині, Іспанії та інших - вартість дзвінків знижено удвічі до 2 гривень за хвилину, а вартість 1 Мб Інтернету у 10 разів - до 0,35 грн за хвилину.
Вартість пакету із 15 хвилин для дзвінків у роумінгу становитиме 30 гривень, 15 SMS - 22,5 гривень, 100 Мб трафіку - 35 гривень. Ці тарифи діятимуть протягом всієї зими, з 18 грудня 2015 року до 29 лютого 2016 року..
Встановити такі тарифи стало можливими завдяки тому, що "Київстар" є частиною міжнародної групи VimpelСom, яка і вела переговори з партнерами по роумінгу. "Протягом декількох місяців йшли дуже важкі переговори з партнерами та колегами за кордоном", - сказав Горбань.
Ця роумінгова пропозиція є своєрідним експериментом. "Хочемо подивитися, в яких країнах ця послуга піде краще всього, щоб навесні вивести на ринок пропозицію на постійній основі", - додав представник оператора.
З 18 грудня "Київстар" запускає спільно з онлайн-сервісом Booking.com послугу "Боусний роумінг з Booking.com". За умовами послуги, клієнт, що бронює готель за допомогою цього сервісу, отримує на бонусний роумінг-рахунок гроші для використання за кордоном. А саме: препейд-абонентам нараховується 300 гривень, а клієнтам контрактної форми обслуговування - 60 хвилин для спілкування.
"В середньому українці виїжджають за кордон на п'ять днів. Ми врахували необхідну суму бронювання та обсяг послуг", - зазначив Горбань.
Booking.com вже кілька років працює в Україні, в офісі, що постійно зростає, вже працює близько 15 осіб. За спостереженнями представника Booking.com українці починають подорожувати далі - до Дубая, Бангкока. Мандрівникам завжди потрібен Інтернет під рукою, бо турагентствами вони не користуються. Крім того, за словами представника Booking.com, як привабливий туристичний напрямок розвивається Київ.
За словами Горбаня, зараз лише 2% із 27,5 млн абонентів користуються послугами роумінгу. Їх, в основному, цікавлять голосові послуги. Але за останні 3 роки використання дата-сервісів у роумінгу зросла в 12 разів. Найпопулярнішими країнами, де абоненти "Київстар" користуються роумінгом, є Росія (27%), Італія (9%), Туреччина (8%), Польща (6%), Німеччина (5%), Єгипет (4%), Іспанія (4%), Франція (3%). Схожа статистика по дзвінках за кордон - понад 20% міжнародних дзвінків припадає на Росію, 13% на Польщу, 8% на Туреччину, 5% на Німеччину, 4% на Білорусь.
Як раніше повідомляло РБК-Україна, компанія "Vodafone Україна" представила свої тарифи на роумінг, які виявилися найнижчими на ринку. Пізніше президент "Київстару" Петро Чернишов пообіцяв через пару тижнів відповісти конкуренту своєю роумінговиою пропозицією.