Стартові пакети з новими розцінками вже у продажу
Телеком-компанія "Київстар", що входить до топ-трійки ринку України, презентувала у вівторок 5 квітня нові "революційні" тарифи із дедалі більшою кількістю дзвінків та мегабайт Інтернету, безлімітним доступом до соціальних мереж і мобільних месенджерів. Про це оператор повідомив на корпоративній презентації сьогодні ввечері у Києві, передає власкор РБК-Україна.
Як зазначили у прес-службі компанії, музика та відео тепер будуть надані без плати за використаний трафік.
Так, в тарифі "Розмови" – безлімітні дзвінки в мережі і 30 хвилин щомісяця на номери інших мобільних операторів. При необхідності оператор пропонує Інтернет, а також підключення до тарифу "Розмови +", куди додатково входить безлімітний Інтернет на швидкості 2G і 100 Мб на швидкості 3G в подарунок.
Тариф "Онлайн" - це онлайн-доступ до соцмереж, популярним месенджерів, Wikipedia без плати за мегабайти. Також передбачено безлімітні дзвінки в мережі "Київстар", 60 хвилин на інші мережі та дві тисячі мегабайт для мобільного Інтернету.
У п'ятому за рахунком тариф "Онлайн +", крім необмеженого доступу до соціальних мереж, з'являється альтернатива у вигляді аудиостриминга без плати за трафік, а також щомісячні 4000 Мб для інших послуг мобільного Інтернету, сто хвилин на інші мережі та необмежені дзвінки всередині Kyivstar.
Тариф під №6 - "Онлайн Екстра" - враховує потреби в різних видах спілкування, пропонуючи відео і музику, включаючи соцмережі, у режимі онлайн без плати за використаний трафік. Крім того, 6000 Мб для решти інтернет-послуг, 300 хвилин на інші мобільні мережі, необмежене спілкування в мережі Київстар і навіть 500 SMS на всі мобільні мережі України.
За повідомленням прес-служби "Київстару", стартові пакети з нової тарифної лінійки вже у продажу, а абоненти, що підключилися до 5 квітня, можуть перейти на них за заявкою на номер 477*1.
"Яскраве та різноманітне спілкування робить наше життя змістовнішим і цікавішим, а прості та інноваційні тарифи дозволять абонентам отримувати максимум від життя. Клієнти хочуть дивитися відео на ходу, вільно слухати музику, не рахуючи мегабайтів", – зазначив директор з маркетингу "Київстар" Святослав Горбань.
Нагадаємо, в березні Kyivstar вивів екс-фіндиректора компанії зі складу правління.
Місяцем раніше, згідно з оприлюдненою у лютому квартальною фінансовою звітністю оператора зв'язку, чиста операційна виручка "Київстару" виросла за рік на 10% - до 13,475 млрд гривень.