ua en ru

"Київстар" втратив 1 млн абонентів мобільного інтернету в третьому кварталі

"Київстар" втратив 1 млн абонентів мобільного інтернету в третьому кварталі Фото: "Київстар" відзвітував про роботу в третьому кварталі

Загальна абонбаза "Київстар" за цей період зросла

Кількість абонентів мобільного інтернету "Київстар" у третьому кварталі 2016 року зменшилася на 9%, порівняно з аналогічним періодом минулого року, з 11,7 млн до 10,6 млн осіб. Про це йдеться у фінансовому звіті оператора.

"Зниження кількості користувачів мобільного інтернету пов'язано із змінами методології обліку. У 2016 році Київстар не враховує абонентів, за яким зафіксовано мобільний трафік при передачі мультимедійних повідомлень", - пояснили в компанії.

Загальна мобільна абонбаза "Київстар" за звітний період зросла з 25,7 млн до 26,3 млн осіб. В середньому кожен абонент оператора став платити на 10% більше, ніж рік тому: показник ARPU (середній щомісячний дохід від одного абонента) зріс з 42 гривень до 46 гривень. Кількість вимовлених абонентами хвилин (MOU) зросло на 1%: з 537 до 544 хвилин в місяць. Споживання мобільного інтернету збільшився на 131% з 173 Мб до 400 Мб в місяць на абонента. Це відбилося на дохід оператора від мобільного інтернету, він виріс на 61% з 408 млн гривень до 659 млн гривень.

Загальна виручка "Київстар" збільшилася на 9%, порівняно з третім кварталом 2015 року, і склала 3,92 млрд гривень. На доходи від мобільного зв'язку довелося 3,6 млрд гривень.

Напрямок фіксованого зв'язку принесло "Київстару" у третьому кварталі 261 млн гривень, що на 10% більше, ніж було роком раніше. Більше половини цих грошей 150 млн гривень, довелося на дохід від послуг широкосмугового доступу в інтернет (ШСД), який надається під брендом "Домашній Інтернет". Кількість абонентів проводового інтернету залишилося на рівні минулого року і склала 800 тис. осіб. Середній дохід від кожного абонента (ARPU ШСД) виріс з 54 гривень до 62 гривень на місяць.

Нагадаємо, раніше мобільний оператор lifecell відзвітував про результати роботи у третьому кварталі. За підсумками періоду, він втратив близько 1 млн абонентів, хоча збільшив дохід на 4,7%.