"Київстар" "порвав" з креативним агентством після 13 років співпраці
Мобільний оператор "Київстар" змінив креативне агентство, розірвавши відносини з Adventa Lowe після 13 років співпраці
Мобільний оператор "Київстар" змінив креативне агентство, розірвавши відносини з Adventa Lowe після 13 років співпраці, йдеться в прес-релізі оператора.
Раніше компанія провела тендер з вибору агентства на обслуговування бренду, в якому перемогла компанія DDB Ukraine, що входить в найбільшу міжнародну рекламну мережу DDB Worldwide Communications Group Inc.
В тендері брали участь 5 агентств, завданням яких було розробка комплексної іміджевої рекламної кампанії, яка формує потребу і культуру використання послуг 3G і широкосмугового фіксованого інтернету.
"За результатами оцінки, яка у рівних частках враховувала як функціональну, так і комерційну складову, був визначений переможець – креативне агентство DDB Ukraine", - наголошується в повідомленні.
"Київстар" подякував агентство Adventa Lowe за плідну співпрацю та побажав творчих успіхів.
У той же час в агенції Adventa Lowe образилися на "Київстар". Так, за даними видання MMR директор агентства Світлана Шинкаренко вважає, що на даному етапі пріоритетом для оператора стала низька вартість.
"Основним пріоритетом агентства було якість надаваних послуг і продуктів. Але на даному етапі пріоритетом для "Київстар" стала низька вартість. Тому альянс цих двох компаній був припинений", - повідомляє видання.
Нагадаємо, "Київстар" за I квартал збільшив дохід з одного абонента на 16%.