У компанії назвали ряд факторів, що стримують підключення до "дорослого" пакету
Пакет телеканалів для дорослих, запущених провайдером телекомунікаційних послуг компанією "Воля", поки не виправдав очікувань, повідомив журналістам президент компанії Сергій Бойко.
За його словами, компанія розраховувала, грунтуючись на своєму попередньому досвіді, що пакет буде интересty близько 1,5-2% від кількості абонентів базового пакету, проте не врахувала ряд факторів.
"Одна з причин об'єктивна. Зрозуміло, що цифри були засновані на досвіді існування в минулому у нас таких пакетів в 2004-5 роках. Що не було враховано? Це те, що на сьогоднішній день є набагато більше доступу до інтернету, де все це можна бачити у більш відвертому вигляді, в будь-який час. Звичайно, ми програємо в цьому плані інтернету", - підкреслив Бойко.
Другий причиною президент "Волі" назвав зміни в законодавстві, згідно з яким не дозволено рекламувати подібний контент.
"В законних рамках можна це робити – запускати адресну цільову рекламу, але поки що ми не витрачаємо на це кошти, так як не очікуємо якихось величезних доходів", - розповів Бойко.
Ще одним фактором стримування зростання аудиторії "дорослих" каналів є необхідність абонентам приходити особисто до контакт-центру та підписувати розписку. Бойко зазначив, що в майбутньому може з'явитися можливість підключатися до пакету через онлайн-портал.
На даний момент до "дорослого" пакету підключилося до 1 тисячі абонентів.
Відповідаючи на питання про способи підвищення доходів провайдера, глава "Волі" повідомив, що одним з таких способів є переведення абонентів з дешевших на більш дорогі пакети. Також компанія планує підвищувати дохід за рахунок якісного заміщення заборонених каналів новими.
Що стосується тарифів на послуги, то на даний момент Бойко не бачить об'єктивних причин для їх підвищення, однак не виключив, що у подальшому такі причини з'являться, враховуючи экономическе обставини в країні.
Як повідомлялося, у березні "Воля" презентувала пакет легальних телеканалів для дорослих.