Запустити перші рекламні формати онлайн-кінотеатр планує вже восени
Онлайн-кінотеатр Megogo почав тестування нових технологій, заснованих на комп'ютерному зорі і нейронних мережах, які допоможуть компанії в продажу реклами, повідомляється в прес-релізі онлайн-кінотеатру.
"В компанії вірять, що зможуть змінити сам підхід до реклами з допомогою інновацій, які дозволять одночасно знизити рекламну навантаження на користувачів відеоплатформи і на порядок підвищити ефективність реклами", - наголошується в повідомленні.
Megogo готує до запуску, зокрема, наступні формати реклами: глибоке таргетування, врізка і таргетування реклами на ТБ-потоках, зв'язок з e-commerce платформами, розширений контент на "друге екранах" і безпосередньо у плеєрах, пряма комунікація з глядачем, заснована на Big Data та інші.
Спеціальна складна програма (глибока нейронна мережа) буде аналізувати контент і дозволить підібрати рекламу в залежності від того, що показано на екрані. Крім того, таку рекламу можна показувати тільки певної аудиторії.
У найближчій перспективі будуть запущені системи доповненої реальності з VR-технологіями, над якими розробники Megogo працюють останній рік.
Запустити перші рекламні формати онлайн-кінотеатр планує вже восени.
Нагадаємо, онлайн-кінотеатр Megogo покаже українське кіно і мультфільми.