Експерти очікують, що в поточному році Instagram отримає 3,64 млрд доларів доходу від реклами по всьому світу
Соціальна мережа Instagram тестує рекламу в розділі Stories (Історії), сообщает видання USA Today.
На даний момент формат тестується з більш, ніж 30 партнерами, серед яких Airbnb, Nike і Netflix. Компанії також за допомогою інструменту Insights зможуть оцінювати охоплення аудиторії та враження від реклами.
За даними Instagram щоденна аудиторія Stories становить понад 150 млн користувачів.
Розділ був запущений влітку 2016 року. Stories дозволяють публікувати в Instagram добірки фото і відео з текстом і малюнками, які будуть видалені через 24 години і не з'являться в сітці профілю або у стрічці.
Експерти очікують, що в поточному році Instagram отримає 3,64 млрд доларів доходу від реклами по всьому світу. У той же час, її головний конкурент, Snapchat отримає 935 млн доларів.
Нагадаємо, до середини грудня кількість користувачів Instagram в світі перевищувало 600 млн осіб.