Instagram збільшив тривалість публікованого відео до однієї хвилини
Для окремих користувачів сервісу ця можливість з'явиться вже наприкінці березня
Соціальна мережа Instagram оголосила про поліпшення сервісу відеоконтенту – замість 15 секунд для звичайних користувачів і 30 секунд для рекламодавців усі користувачі відтепер отримають можливість публікувати відеоролики тривалістю в одну хвилину. Про це повідомив корпоративний блог компанії.
Для окремих користувачів сервісу ця можливість з'явиться вже наприкінці березня (йде ться приблизно про популярних "инстаграмерів" з вагомою кількістю передплатників, - ред.), а для решти вона стане доступна протягом найближчих місяців.
Як зазначили розробники, за останні півроку користувачі Instagram витратили на 40% більше часу на перегляд відео, ніж у попередній період, що й наштовхнуло їх на думку надати любителям відео більше можливостей для самовираження.
Власники пристроїв на базі iOS додатково отримають можливість склеювати декілька коротких відео в один ролик, для чого достатньо оновитися до останньої версії офіційного додатки – на даний момент це Instagram for iOS 7.19.
Раніше Instagram оголосив про зміну порядку появи записів у стрічці.
Як повідомлялося, в лютому Верховна Рада розширила присутність у соцмережах за рахунок Instagram.
Станом на вересень минулого року аудиторія Instagram зросла до 400 мільйонів користувачів по всьому світу.