Соціальна мережа Instagram 11 травня представила свій новий логотип, а також оновила зовнішній вигляд своїх додатків
Нове лого створено на основі існуючого логотипу, повідомляється в блозі соцмережі.
"Новий логотип являє собою спрощений дизайн камери з додаванням веселки з ефектом градієнта", - пояснюють зміни в компанії.
Подібним чином змінилися і додатки компанії - Layout, Boomerang і Hyperlapse. Крім того, сам дизайн соцмережі змінився на чорно-білий.
Логотип Instagram не змінювався з моменту запуску соцмережі в 2010 році, не рахуючи незначної зміни в 2013 році.
У квітні 2012 року компанію придбав Facebook, заплативши за неї в цілому $1 млрд
Як повідомлялося, раніше десятирічний фін зламав Instagram і заробив $10 тисяч