За даними WSJ, до продажу вона надійде приблизно через півтора року
Компанія IMAX почне проводити сеанси віртуальної реальності в торгових центрах в партнерстві зі шведським розробником відеоігор Starbreeze, а також займеться розробкою VR-камери спільно з Google. Про це напередодні повідомила The Wall Street Journal.
Як зазначається, камера зніматиме кругову панораму для її подальшого використання у гарнітурах віртуальної реальності.
До продажу цей пристрій орієнтовно надійде через півтора року.
При організації сеансів віртуальної реальності IMAX має намір задіяти свої зв'язки з кінотеатрами та Голлівудом. У них буде використовуватися ВР-гарнітура Starbreeze і на початку ігри цього розробника. Згодом IMAX сподівається переконати режисерів використовувати камеру, розроблену разом із Google, для створення оригінального розважального контенту.
Цогоріч планується створити шість точок для ВР-сеансів по всьому світу. Перша з них відкриється в Лос-Анджелесі. Надалі компанія має намір розширювати цей бізнес, у тому числі в Китаї.
Гендиректор IMAX Річард Гельфонд сказав WSJ, що він особливо зацікавлений у розробці ВР-контенту, пов'язаного з кінофраншизами, що має залучити їхніх власників. Він вважає, що сеанси віртуальної реальності триватимуть приблизно по 10 хвилин і коштуватимуть від 7 до 10 доларів.
За словами Гельфонда, IMAX також збирається здавати свої ВР-технології в оренду кінотеатрам і отримувати відсоток від виручки, як це робиться із традиційним кіно. Він відмовився розкривати суму інвестицій у ВР-проекти, але сказав, що ці витрати не позначаться на фінансових перспективах компанії.
Керівник четвертого за кількістю екранів північноамериканського прокатника Carmike Cinemas Девід Пассман сказав WSJ, що його компанія могла б влаштовувати ВР-сеанси від IMAX у приміщеннях, які використовуються зараз під ігрові автомати або на інших просторах з рівною підлогою. Він, однак, наголосив, що все залежатиме від вартості встановлення відповідного обладнання та навчання персоналу.
Для використання ВР-гарнітур, у тому числі Oculus Rift від Facebook, користувачам потрібні потужні комп'ютери і досить вільного простору, яким володіють не всі. У цьому зв'язку IMAX вважає, що багато хто захоче випробувати віртуальну реальність протягом обмеженого часу у спеціально обладнаних для цього місцях.
Нагадаємо, раніше YouTube запустив підтримку роликів віртуальної реальності.