Виручка від продажів за вказаний період зросла на 41%
Huawei Consumer Business Group, підрозділ корпорації Huawei, за підсумками першого півріччя реалізувало 60,56 млн мобільних пристроїв, що на 25% більше, ніж за аналогічний період минулого року, повідомляє "Компьютерное обозрение".
Виручка від продажів за вказаний період зросла на 41% порівняно з попереднім роком і склала 77.4 млрд юанів (близько 11,59 млрд доларів).
"Ми домоглися особливо швидкого зростання в сегменті пристроїв високого цінового сегмента на європейських ринках і ринках, що розвиваються, включаючи Північну Африку, Центральну Азію та Латинську Америку", - цитує видання генерального директора підрозділу Річарда Ю.
У Китаї компанія займає лідерські позиції з часткою ринку 18,6%.