Компанія Google представила новий рекламний формат — оголошення-заставки Bumper Ads, розраховані на мобільний пристрій.
Про це йдеться в повідомленні компанії.
Згідно з результатами досліджень Google, половина користувачів у віці від 18 до 49 років переглядає відео на мобільних пристроях. Навіть перед телевізором багато дивляться ролики на смартфонах. "Звички глядачів постійно змінюються. Тому ми створюємо нові адаптивні формати реклами", — йдеться у повідомленні Google.
Заставки Bumper Ads це минивидео, тривалістю 6 секунд. Заставки беруть участь в аукціоні AdWords, а їх рейтинг визначається на основі ціни за тисячу показів. Як стверджують в Google, такі оголошення не лише частіше відображаються, але і допомагають охопити більше користувачів. "Це ідеальний варіант для мобільних пристроїв, на яких короткоформатные відеоролики є найбільш ефективними", — вважають в компанії.
Реклама Bumper Ads вже доступна з травня. Компанія Atlantic Records, що входить в концерн Warner Music Group, однією з перших відчула цей новий формат, щоб представити другий альбом британської групи Rudimental. Як стверджує старший менеджер з маркетингу Atlantic Records Фіона Байєрс, заставки дуже допомогли популяризувати другий альбом групи.
Оскільки заставки зазвичай короткі, їх можна поєднати в серії. Наприклад, представники каналу Audi Germany скоротили довгу відеорекламу TrueView, щоб представити Q-серію позашляховиків з німецькими словами, що починаються з літери q, наприклад querpass (поперечний удар) і quantensprung (квантовий стрибок).