Від 30 червня власники акаунтів позбудуться можливості завантажувати оголошення такого типу
Найбільша американська інтернет-компанія Google офіційно повідомила про дату, коли припинить приймати рекламні Flash-оголошення у своїх рекламних мережах Google Display Network і DoubleClick Digital Marketing.
Як зазначається, це відбудеться 30 червня 2016 року.
Втім, Flash-оголошення, розміщені до 30 червня, зможуть крутитися в гуглівській рекламній мережі до 1 січня 2017 року.
Зокрема, компанія пропонує клієнтам скористатися форматом HTML5 і виклала інструкцію з перетворення Flash-оголошень на HTML5.
Водночас відеореклама, яка працює за допомогою Flash, поки не буде виключатися з мереж.
Мережа Google Display Network включає в себе сервіс AdWords, що дозволяє показувати оголошення різного формату в результатах пошуку і на сайтах партнерів. Своєю чергою, мережу DoubleClick Digital Marketing було придбано корпорацією Google разом з іншими активами компанії DoubleClick у 2007 році за 3,1 млрд доларів.
В цілому, Google Display Network і DoubleClick Digital Marketing - одні з найбільших рекламних мереж в Інтернеті.
Як пояснили в Googlе, відмова від Flash "зробить більш комфортним веб-серфінг на пристроях різного типу для ще більшої кількості людей у світі". У компанії розраховують, що до зазначеного часу її клієнти переформатують свої оголошення на HTML5.
Технологія Flash була розроблена компанією Macromedia, яку у 2005 році за 3,4 млрд дол. придбала Adobe Systems. Технологія була призначена для створення інтерактивних веб-сторінок і досі використовується для створення рекламних банерів і потокової трансляції відеороликів.
Щоб додати до браузера підтримку Flash, необхідно встановити плагін Flash Player. Даний компонент багаторазово зазнавав критики з боку експертів через наявність у ньому великої кількості вразливостей, завдяки яким хакери можуть отримати доступ до даних на користувацьких комп'ютерах і мобільних пристроях. Це одна із причин, чому Flash ніколи не підтримувалася в мобільних пристроях Apple.
У 2011 році Adobe оголосила про припинення подальшого розвитку Flash Player для смартфонів і планшетів й відтоді лише випускає оновлення безпеки.
Також напередодні Adobe випустила у продаж новий настільний додаток під назвою Animate CC, що призначений для заміни Flash і дозволяє створювати аналогічний інтерактивний контент на базі стандартів HTML5.
Нагадаємо, раніше Google розкрив суму викупу за доменне ім'я google.com.