Наразі даний сервіс працює в тестовому режимі
Державна фіскальна служба запустила модернізований електронний сервіс "Електронний кабінет платника". Про це повідомили у прес-центрі ДФС.
Як наголошується, вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.
Оновлений онлайн-сервіс працює в тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов'язаних з роботою старого кабінету. Таким чином, платники можуть взяти участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.
Функція сплати податків, зборів, платежів працює у звичайному режимі. Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини: відкрита (загальнодоступна) і приватна (особистий кабінет).
Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису). Зокрема, через відкриту частину платник має можливість:
- скористатися інформацією з реєстрів, які є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);
- отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов'язкових платежів та подання звітності (податковий календар);
- отримати контакти і адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);
- ознайомитися з новинами ДФС;
- скористатися іншою корисною інформацією.
Робота з електронним сервісом в персональній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), де після ідентифікації особи надається можливість:
- скористатися індивідуальним податковим календарем;
- переглянути та перевірити свої облікові дані;
- створити запит для отримання інформації;
- подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість (ПДВ), заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;
- направити лист органу ДФС;
- переглянути стан розрахунків з бюджетом;
- зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;
- скористатися сервісами системи "Електронного адміністрування ПДВ" (для платників ПДВ).
Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет - "Стан розрахунків з бюджетом").
Як зазначили у прес-центрі, ДФС працює над вдосконаленням роботи нового сервісу шляхом розширення спектру послуг, які надаються через кабінет.
Нагадаємо, як заявив напередодні прем'єр-міністр Арсеній Яценюк, побороти корупцію у ДФС не вдалося.
Як повідомлялося, за підсумками року більше половини скарг підприємців бізнес-омбудсмену стосувалися ДФС.