ua en ru

ДФС запустила оновлений електронний кабінет платника податків

ДФС запустила оновлений електронний кабінет платника податків Фото: Державна фіскальна служба

Наразі даний сервіс працює в тестовому режимі

Державна фіскальна служба запустила модернізований електронний сервіс "Електронний кабінет платника". Про це повідомили у прес-центрі ДФС.

Як наголошується, вхід до оновленого кабінету здійснюється за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також через офіційний веб-портал ДФС.


Оновлений онлайн-сервіс працює в тестовому режимі на базі реальних даних до завершення робіт, пов'язаних з роботою старого кабінету. Таким чином, платники можуть взяти участь у його тестуванні, а також надіслати пропозиції щодо роботи та наповнення сервісу на електронну адресу infozvit@sfs.gov.ua.

Функція сплати податків, зборів, платежів працює у звичайному режимі. Відтепер модернізований сервіс включає дві функціональні частини: відкрита (загальнодоступна) і приватна (особистий кабінет).

Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису). Зокрема, через відкриту частину платник має можливість:

- скористатися інформацією з реєстрів, які є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);

- отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов'язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

- отримати контакти і адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);

- ознайомитися з новинами ДФС;

- скористатися іншою корисною інформацією.

Робота з електронним сервісом в персональній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП), де після ідентифікації особи надається можливість:

- скористатися індивідуальним податковим календарем;

- переглянути та перевірити свої облікові дані;

- створити запит для отримання інформації;

- подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість (ПДВ), заяву про анулювання реєстрації платника ПДВ, заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

- направити лист органу ДФС;

- переглянути стан розрахунків з бюджетом;

- зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;

- скористатися сервісами системи "Електронного адміністрування ПДВ" (для платників ПДВ).

Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет - "Стан розрахунків з бюджетом").

Як зазначили у прес-центрі, ДФС працює над вдосконаленням роботи нового сервісу шляхом розширення спектру послуг, які надаються через кабінет.

МОДЕРНІЗОВАНИЙ «ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ПЛАТНИКА» РОЗПОЧАВ СВОЮ РОБОТУУ тестовому режимі розпочав роботу модернізований ел...

Опубліковано Державна фіскальна служба України 9 лютого 2016 р.

Нагадаємо, як заявив напередодні прем'єр-міністр Арсеній Яценюк, побороти корупцію у ДФС не вдалося.

Як повідомлялося, за підсумками року більше половини скарг підприємців бізнес-омбудсмену стосувалися ДФС.