За допомогою платформи ритейлери зможуть отримувати більше інформації про своїх клієнтів
Сервіс Foursquare запускає платформу для аналізу відвідуваності офлайнових магазинів, повідомляє Searchengines.
Foursquare Analytics доступна для рітейлерів з будь-якою кількістю магазинів. За допомогою платформи ритейлери зможуть отримувати дані про стать і вік своїх клієнтів, аналізувати тренди за новим і повторним покупцям і відстежувати зміни в відвідуваності торгових точок у масштабі окремого міста чи всієї країни.
Як зазначає видання, дані збираються за допомогою додатків Foursquare і Swarm, а також через базу місцезнаходжень, яку використовують понад 100 тис. сервісів, включаючи Snapchat.
Нагадаємо, Facebook представив динамічну рекламу для рітейлерів.