Foursquare запускає платформу для аналізу відвідуваності офлайнових магазинів
За допомогою платформи ритейлери зможуть отримувати більше інформації про своїх клієнтів
Сервіс Foursquare запускає платформу для аналізу відвідуваності офлайнових магазинів, повідомляє Searchengines.
Foursquare Analytics доступна для рітейлерів з будь-якою кількістю магазинів. За допомогою платформи ритейлери зможуть отримувати дані про стать і вік своїх клієнтів, аналізувати тренди за новим і повторним покупцям і відстежувати зміни в відвідуваності торгових точок у масштабі окремого міста чи всієї країни.
Як зазначає видання, дані збираються за допомогою додатків Foursquare і Swarm, а також через базу місцезнаходжень, яку використовують понад 100 тис. сервісів, включаючи Snapchat.
Нагадаємо, Facebook представив динамічну рекламу для рітейлерів.