Фінал Євробачення-2016 поставив рекорд з популярності у Twitter
В цілому під час прямого ефіру 15 травня глядачі написали більше семи мільйонів присвячених музичного конкурсу твітів
Фінал міжнародного музичного конкурсу Євробачення-2016 поставив новий рекорд щодо згадуваності в сервісі мікроблогів Twitter. Про це йдеться в офіційному прес-релізі соцмережі.
Як зазначається, глядачі 15 травня під час ппямого ефіру фіналу Євробачення-2016 написали більше семи мільйонів присвячених конкурсу твітів, таким чином побивши минулорічний рекорд на 1 млн постів.
Найбільш обговорюваним моментом конкурсу стала перемога української співачки Джамали. Протягом хвилини після оголошення результатів було опубліковано близько 73 тисяч повідомлень. Раніше кращий результат належав Грузії, про виступ якої у 2015 було опубліковано 48 тисяч твітів.
Іншим найбільш обговорюваним моментом фіналу Євробачення-2016 став виступ російського виконавця Сергія Лазарєва. Про нього користувачі Twitter написали за 1 хвилину близько 54 тисяч повідомлень.
Також у Twitter активно обговорювали виступ американського співака Джастіна Тімберлейка. Після його появи на сцені користувачі написали за хвилину 32 тисячі твітів. Публікація самого Тімберлейка набрала більше семи тисяч ретвітів.
Нагадаємо, раніше сьогодні президент Петро Порошенко присвоїв українській співачці Джамалі (Сусанні Джамаладиновій) звання народної артистки України після перемоги на Євробаченні-2016.