Корпоративна версія орієнтована на обмін ідеями між співробітниками організації, обговорення проектів, розподіл завдань
Компанія Facebook готується запустити бізнес-орієнтовану соціальну мережу Facebook at Work, повідомляє Grifonsoft.
Бета-тестування мережі почалося ще півтора року тому.
"Примітно, що Facebook вирішила відмовитися від фіксованої плати для компаній, що бажають впровадити соціальну мережу в робочий процес. Замість цього організаціям буде запропоновано платити за кожного активного користувача", - відмічає видання.
Таке рішення було прийнято так як компанія вважає, що їй вдасться зацікавити окремих користувачів, при цьому організаціям не доведеться переплачувати за використання соцмережі в тому випадку, якщо, наприклад, в якихось відділах вона не приживеться.
Як додає видання, Facebook at Work в цілому незначно відрізняється від звичайної версії соціальної мережі. Там теж присутні стрічки новин, групи, чати, можливість здійснювати голосові і відеодзвінки.
"Відмінність полягає в тому, що Facebook at Work орієнтована на обмін ідеями між співробітниками організації, обговорення проектів, розподіл завдань", - зазначає видання.
Для того, щоб отримати доступ до мережі користувачеві потрібно буде завести там окремий робочий аккаунт, не пов'язаний з основним у Facebook.
Нагадаємо, кількість рекламодавців у Facebook перевищила 4 млн.