Facebook запускає онлайн-платформу для творців реклами
Рекламники з допомогою платформи отримають можливість спільної роботи над рекламними кампаніями в режимі реального часу
Соціальна мережа Facebook запускає онлайн-платформу Creative Hub для творців реклами, повідомляє видання searchengines.ru.
"Новий інтерфейс дозволить рекламним агентствам і брендам переглянути і протестувати ряд форматів, які підходять для мобільної реклами як у Facebook, так і в Instagram", - зазначає видання.
Рекламники з допомогою платформи отримають можливість спільної роботи над рекламними кампаніями в режимі реального часу. Користувачі Creative Hub також отримають доступ до практичних кейсах і порад щодо ефективного дизайну оголошень для пристроїв з невеликим екраном.
"Популярність мобільних пристроїв стрімко зростає, і маркетологам необхідно переосмислити і перебудувати свої бізнес-моделі з урахуванням нинішньої реальності", - цитується в повідомленні віце-президент з маркетингових рішень Facebook Керолін Еверсон.
Нагадаємо, раніше Facebook озброївся штучним інтелектом для аналізу текстів.