Facebook тестує можливість вставки рекламних роликів у відео
Зокрема, в ході відео можна буде вставляти 20-секундні рекламні ролики
Соціальна мережа Facebook почала тестувати новий формат реклами – ролики, що переривають перегляд відео, сообщает Marketing land.
зокрема, в ході відео можна буде вставляти 20-секундні рекламні ролики. Вони будуть вставлятися через чотири хвилини від початку трансляції за умови, що дивиться трансляцію не менше 300 осіб одночасно. Можливість наступної рекламної паузи буде з'являтися не раніше, ніж через п'ять хвилин. Рекламодавці зможуть користуватися інструментами націлювання, щоб вибрати аудиторію, але не зможуть вибирати видавця або конкретне відео, в якому б вони хотіли, щоб їх реклама з'явилася.
На даний момент вставляти рекламні ролики в прямі трансляції Facebook дозволяє користувачам, у яких не менше 2 тис. передплатників, а їх відео в прямому ефірі дивляться не менше 300 осіб. При цьому не зможуть розміщувати рекламу ті користувачі, які були помічені у порушенні прав інтелектуальної власності.
Нагадаємо, раніше Facebook запустив ряд оновлень для перегляду відео.