Facebook розробить конкурента додатку Snapchat
Як пише WSJ, у прес-службі соцмережі відмовилися коментувати відомості від анонімних джерел, що з'явилися у ЗМІ
Найбільша у світі соціальна мережа "Фейсбук", що належить однойменній інтернет-корпорації Facebook Inc., розробляє додаток для обміну фотографіями, відео і прямими трансляціями. Про це з посиланням на власні джерела повідомляє The Wall Street Journal.
Як зазначило знайоме із ходом розробки джерело WSJ, розроблюваний Facebook додаток на поточній стадії багато в чому нагадує популярний серед молоді у США онлайн-сервіс Snapchat.
За інформацією видання, на поточній стадії технологічного процесу немає жодних гарантій про те, що даний IT-проект завершиться випуском додатку.
Функціонал майбутнього застосунку від "Фейсбука" дозволить користувачам соціальної мережі, так само як у"Снепчаті", обмінюватися самознищуваними повідомленнями, а також відео і трансляціями.
У 2014 Facebook вже випускав додаток Slingshot для обміну фото та відео, які знищувалися через 24 години. Втім, тодішній проект не зустрів підтримки у користувачів, тому згодом його було закрито.
Своєю чергою, прес-служба Facebook Inc. відмовила WSJ у коментарі щодо можливої розробки застосунку в піку інтернет-додатку Snapchat.
Водночас, згідно з публікацією WSJ, розробка подібних програм демонструє стурбованість керівництва "Фейсбука" зростанням небажання користувачів публікувати оригінальний контент. Таке явище, як зауважував Bloomberg, співробітники соцмережі охрестили як "контекстний колапс": у 2015 році кількість оригінальних постів користувачів соцмережі зменшилася на 21%.
На думку Facebook, користувачі соцмережі дедалі частіше соромляться або відчувають себе некомфортно, розміщуючи в соцмережі чекіни, особисті фото або історії із життя, вважаючи, що це може бути нецікаво їхнім друзям.
Як повідомлялося напередодні, "Фейсбук" розпочав тестування нової метеорологічної функції, яка ляже в основу майбутнього онлайн-сервісу прогнозу погоди. Крім того, Facebook зізнався в оплаті онлайн-трансляцій у ЗМІ, а також відкрив доступ до власного онлайн-сервісу "живих" відеотрансляцій Live для всіх користувачів соцмережі.
Нагадаємо, американська Facebook Inc. подвоїла чистий прибуток у четвертому кварталі 2015 - до 1,56 млрд доларів, або 54 центи на акцію. Разом із тим, у річному обчисленні чистий прибуток інтернет-компанії зріс лише на 25% - до 3,68 млрд доларів за 2015.
Щомісячна аудиторія соцмережі за підсумками року сягнула 1,59 млрд користувачів (зростання на 14%), з яких 1,44 млрд - мобільні користувачі. Станом на жовтень 2015 вартість акцій Facebook вперше перевищила позначку у 100 доларів.