ua en ru

Facebook проаналізує ефект від реклами до її розміщення

Facebook проаналізує ефект від реклами до її розміщення Фото: найбільша у світі соцмережа "Фейсбук" (Cikavosti.com)

Найбільша у світі соцмережа надаватиме рекламодавцям дані для дослідження ринку

Соціальна мережа Facebook відкриє рекламодавцям доступ до даних, які дозволять проаналізувати ефект від рекламного оголошення до того моменту, як воно буде створено. Про це повідомляє The Financial Times.

Як зазначається, Facebook Inc оголосила про те, що буде надавати рекламодавцям дані для дослідження ринку.


Це, зокрема, дозволить зрозуміти, чи буде майбутня реклама затребувана серед користувачів соцмережі.

У тестуванні нового формату співпраці Facebook з брендами взяли участь власник брендів Cadbury і Oreo - Mondelez International, а також виробник пива Stella і Budweiser - AB InBev.

Facebook буде поставляти рекламодавцям дані в агрегованому і знеособленому вигляді.

Нагадаємо, раніше Facebook звинуватили у прослуховуванні користувачів.