Раніше компанія протягом півроку тестувала цю функцію
Соціальна мережа Facebook у своєму месенджері запустила новий вид рекламими спонсорують повідомлення, повідомляє 3dnews.ru.
Раніше компанія протягом півроку тестувала цю функцію і тепер відкриває її для всіх рекламодавців.
Як відзначає видання, щоб користувачі не сприймали такі повідомлення як спам, Facebook дозволяє рекламодавцям писати тільки тим користувачам, які раніше першими почали з ними листування.
«Так що якщо ви одного разу спілкувалися з ботом якої-небудь організації або, наприклад, кликали на цікаву рекламу у стрічці новин, щоб зв'язатися з представником компанії, то відтепер такі рекламодавці можуть у будь-який момент нагадати вам про себе», - підкреслює видання.
При цьому у користувача є можливість заблокувати такі повідомлення від будь-якого з рекламодавців.
Нагадаємо, Facebook планує запуск ігрової платформи в Messenger.